7/09/2016

at National Diet Library 国立国会図書館にて

Those picture books published in 2016 with my translation have been available at National Diet Library Tokyo as well. Hope the library patrons, especially the ones who are in the middle of child raising, engaged in basic English or Japanese education, will enjoy them and the books will have lots of friends.
2016年に出版されました翻訳絵本が、国立国会図書館でもご利用可能となりました。とくに子育て中の方々、初級英語や日本語教育に携わっていらっしゃる方々など、お楽しみいただければ光栄です。 絵本にお友達がいっぱいできますように。

↓For farther information, please click each title. 詳細はタイトルをクリックくださいませ。
Lucy the Cat: Sushi Time ねこのルーシー おすしの じかん
When my cat died わたしの ネコちゃんが なくなったとき
Terry Treetop: Where is my home? テリー・ツリートップ ぼくの おうちは どこ?
I drove my red car ぼくは あかい くるまを うんてんした
Hailey No No ヘイリー・ノー・ノー

No comments:

Post a Comment